RebeckaWadsten

Alla inlägg under mars 2015

Av Rebecka Wadsten - 2 mars 2015 20:53

Var och köpte kattsand på arkenzoo idag, hittade då en tröja till Elsa. Vi har ju väldigt stort hus, vilket gör att det kan bli lite kallare. Elsa har ju väldigt tunn päls så har märkt att hon fryser lite ibland. Så, nu har jag äntligen införskaffat en tröja till henne! :)



Var OCH träna ben idag och åkte SEDAN och red Calle. Vi red ut barbacka idag, inget jag har gjort på honom förut.. Men det gick så bra så! :)


Av Rebecka Wadsten - 2 mars 2015 10:28

Har haft en skön och bra helg!

Var och red Musse i lördags på dagen. Red upp till ridbanan och träna lite. Musse är 4 år, inte riden så jättemycket än men han blir bättre för varje gång. Man känner när man rider honom att han har lätt för sig, och han kommer nog bli en riktigt fin häst!

Ett litet filmklipp från i lördags när jag red honom:


 

På lördagskvällen var jag och träffade lite kompisar och kollade melodifestivalen. Brukar inte kolla på mello men kan väl vara kul att göra någon gång sådär.


I söndags sjöng jag i kyrkan, åt lunch med familjen och träffade sedan Julia och Jennifer.
En helg där jag har vilat upp mig lite men samtidigt gjort roliga saker som jag mår bra av.

Efter en helg som denna är jag redo för en ny vecka!

Presentation


Jag heter Rebecka Wadsten, är 22 år och är ifrån Västerås. Är bosatt i Jönköping där jag studerar till tandhygienist.
Tanken var att flytta hem när jag är färdigutbildad, men sedan träffade jag mannen i mitt liv som jag nu är gift med.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Belle

Stamtavlenamn: Bellsweets Amazing Grace

Ras: Whippet
Född 2017-06-28

             

Elsa

Stamtavlenamn: S* Pontemonte&acute;s Hope

Ras: Cornish Rex
Född 2014-01-31

                 

Saga

Stamtavlenamn: S*Ragmanstazz Vanilla

Ras: Ragdoll

Född: 2014-11-10
     

                     

Mina gamla älsklingar:

Min första häst Destiny
Född:2001
Ras: Okänd

   

Min andra häst, Clooney MB

Född: 2009

Ras: Svenskt halvblod

       

Min gamla hund, Tindra

 

 

Mina änglar

Linus
1998-2015

 


Ovido - Quiz & Flashcards