RebeckaWadsten

Alla inlägg under januari 2015

Av Rebecka Wadsten - 31 januari 2015 17:26

Imorgon ska jag åka och hämta Alex på Arlanda med Julia och Jennifer, och efter det ska vi åka till ett ställe och kolla på en sak.

Tänker inte riktigt avslöja vad det är än, utan jag skriver det imorgon kväll när vi har kommit hem. Så berättar jag hur det har gått också.
Så titta in imorgon kväll så får du veta vad vi har haft för oss!  

Av Rebecka Wadsten - 31 januari 2015 09:39

Godmorgon!

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det min och Elsas födelsedag, hurra hurra hurra!
Elsa fyller 1 år idag och själv fyller jag 20 år.  

Blev firad nu på morgonen, fick sidenlakan som jag ville ha, att Garmin armband som håller koll på allt du gör, tex hur mycket du rör på sig osv, fick en Iphone 6 plus som jag verkligen ville ha och en pyjamas som mamma köpte för att retas. Den var typ väldigt genomskinlig, haha!
Känner mig väldigt nöjd med morgonens presenter!

Elsa fick en påse kattkyssar (en sorts godis för er som inte vet) tidigare i veckan, så hon får vara nöjd med det.
Men leka med paketpappret var väldigt roligt, och gömma sig i kartonger.
   


Vad ska jag hitta på dagen till ära?

Ska äta finlunch med familjen och ska gå ut och äta och gå på bio med Julia och Jennifer ikväll. Blir nog en bra dag det här! :)

 

Av Rebecka Wadsten - 30 januari 2015 17:41

Hej på er!

Som första inlägg i min nya blogg kanske jag borde berätta lite om mig?

Heter Rebecka Frosteman, bosatt i Tillberga utanför Västerås (ja jag bor fortfarande hemma) och är 20 hela år imorgon, tjoho! 


Tog alltså studenten i somras (yey!!) så nu går jag bibelskola med mina sköna vänner på Livets Ords bibelskola, vilket är underbart roligt och jobbar samtidigt som tandsköterska hos min kära moder.

Slutar bibelskolan i maj i år, vad ska jag göra efter.. Jobba, resa, plugga? Who knows.. Den som väntar får se!

Hobby då.. Hästar har alltid varit mitt liv, men sedan jag sålde min häst har inte ridit speciellt mycket. Men, har nu börjat rida några dagar i veckan, vilket är super skoj!

Gymmar en hel del, träffar mycket vänner och tar självklart hand om min älskade lilla katt Elsa.


Jahapp, vill du veta mer får du väl fortsätta läsa min blogg!  


See you!


     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Rebecka Wadsten, är 22 år och är ifrån Västerås. Är bosatt i Jönköping där jag studerar till tandhygienist.
Tanken var att flytta hem när jag är färdigutbildad, men sedan träffade jag mannen i mitt liv som jag nu är gift med.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Belle

Stamtavlenamn: Bellsweets Amazing Grace

Ras: Whippet
Född 2017-06-28

             

Elsa

Stamtavlenamn: S* Pontemonte&acute;s Hope

Ras: Cornish Rex
Född 2014-01-31

                 

Saga

Stamtavlenamn: S*Ragmanstazz Vanilla

Ras: Ragdoll

Född: 2014-11-10
     

                     

Mina gamla älsklingar:

Min första häst Destiny
Född:2001
Ras: Okänd

   

Min andra häst, Clooney MB

Född: 2009

Ras: Svenskt halvblod

       

Min gamla hund, Tindra

 

 

Mina änglar

Linus
1998-2015

 


Skapa flashcards