RebeckaWadsten

Alla inlägg den 12 mars 2015

Av Rebecka Wadsten - 12 mars 2015 21:57

Min kväll består av en skön stund i jacuzzin med tända ljus. Finns inget bättre en kväll som denna! :)

Av Rebecka Wadsten - 12 mars 2015 14:09

Tog en dag hemma idag, har varit så slut efter den här veckan så att det är helt sjukt. Så har haft en skön förmiddag hemma med katterna, kollat på film och bara slappat.
Jag är ju nästan aldrig hemma på förmiddagar, märker att katterna bara sover när vi inte är hemma. Dom har nästan sovit hela tiden sedan jag gick upp.

Ska gymma idag annars har jag inget planerat. I Love it!

Av Rebecka Wadsten - 12 mars 2015 08:00

Att ha olika frisyrer och håruppsättningar tycker jag är roligt!
Att ena dagen ha lockigt, andra dagen platt, eller varför inte en bulle i håret?
Problemet är bara att du ska orka fixa håret på morgonen, vilket jag inte alltid gör. Jag går upp 5.20 på morgonen och när man då kommer upp och knappt orkar hålla ögonen öppna, så har du inte så stor lust att fixa håret. Utan standard då blir utsläppt och plattat.


Så det här är standard när jag orkar fixa lite, plattat.

    

Om jag bara orkar borsta håret på morgonen ser det ut såhär.

  

Lite småvågor får man som dom flesta vet om man sover med flätor. Så sovit med en fläta och satt bak luggen.

     

En fiskbensfläta kan vara snyggt att ha ibland.

 

Har du lite ork och tid så kan man locka topparna på morgonen.

 

Och har du ännu lite mer tid kan du locka lite mer än topparna. Och varför inte dra bak luggen med ett fint spänne? Jag gillar den här frisyren väldigt mycket!





 

Här är ungefär samma som förra bilden, men hela håret är lockat.

 

En bulle är väldigt smidigt att ha, det går fort och sitter på plats hela dagen, är även rätt snyggt och prydligt!
 

Något som är lätt och går fort är att skruva luggen och dra bak den.

  

 

Har du tips på någon bra håruppsättning som är enkel och går hyfsat fort?

Presentation


Jag heter Rebecka Wadsten, är 22 år och är ifrån Västerås. Är bosatt i Jönköping där jag studerar till tandhygienist.
Tanken var att flytta hem när jag är färdigutbildad, men sedan träffade jag mannen i mitt liv som jag nu är gift med.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Belle

Stamtavlenamn: Bellsweets Amazing Grace

Ras: Whippet
Född 2017-06-28

             

Elsa

Stamtavlenamn: S* Pontemonte&acute;s Hope

Ras: Cornish Rex
Född 2014-01-31

                 

Saga

Stamtavlenamn: S*Ragmanstazz Vanilla

Ras: Ragdoll

Född: 2014-11-10
     

                     

Mina gamla älsklingar:

Min första häst Destiny
Född:2001
Ras: Okänd

   

Min andra häst, Clooney MB

Född: 2009

Ras: Svenskt halvblod

       

Min gamla hund, Tindra

 

 

Mina änglar

Linus
1998-2015

 


Ovido - Quiz & Flashcards