RebeckaWadsten

Alla inlägg under november 2015

Av Rebecka Wadsten - 29 november 2015 19:35

Igår eftermiddag åkte jag och mina tre klasskompisar och med två av deras pojkvänner upp till en av kompisarnas stuga.
Det var så skönt att komma ut på landet och bara umgås hela helgen.
Vi åt god mat, spelade spel och hade det supertrevligt!
Så nöjd med denna helg!

Av Rebecka Wadsten - 27 november 2015 19:33

Examination i socialpsykologi är avklarat och jag tar helg.
Har shoppat lite julklappar och en tröja till mig själv idag. Alltid kul när det är rea!
Köpte även en superfin ljusstake. Lite julkänsla i mitt rum!
Kvällen spenderas nu under en värmefilt framför Vänner och med en te och choklad. Kan inte bli mycket bättre!

Av Rebecka Wadsten - 22 november 2015 20:28

Det har varit en underbar helg!
Släktkalaset för Mimmi som fyller år idag, och Lena och Maja som har fyllt år var super!
Eftersom min familj ändå var där, så åkte jag med hem till Västerås. Så jag får en natt hemma och träffa katterna en sväng. Härligt!
Dom har varit så saknade!

Av Rebecka Wadsten - 21 november 2015 15:31

Sitter på tåget mot Örebro, ska spendera helgen hos kusinerna.
Även min familj och resten av släkten kommer dit på söndag, då blir det nämligen kalas.
Var ett tag sedan jag träffade släkten, så ska bli kul att träffa alla igen. Även min bror som bor i Luleå, honom har jag inte träffat sedan augusti.
En helg jag har sett fram emot, en helg att få komma iväg lite.
Jag behöver det!

Av Rebecka Wadsten - 14 november 2015 17:53

Middag med kompisarna igår kväll. Skönt att kunna släppa skolan och bara umgås.
När jag ändå nämner skolan, klarade båda mina tentor, anatomi och oral hälsa. Så underbart!

Hade en härlig kväll igår iaf och idag har jag sovit länge. Städade, gjorde pannkakor och tog det lugnt. Ska nu dra en sväng till gymmet faktiskt och sedan ha en skön lördagskväll hemma. Lite godis ska jag nog köpa med mig hem!

Av Rebecka Wadsten - 14 november 2015 13:28

Finner inga ord!
Det som inte får hända har hänt.. Allt vi kan göra är att be!

Av Rebecka Wadsten - 5 november 2015 15:03

Jag har börjat att tycka att det är superkul att laga mat. Har alltid tyckt att det är okej, men nu har det börjat att bli riktigt roligt faktiskt!

Lagade en broccolipaj här om dagen, det blev riktigt god kan jag säga!

 

Vi har nu börjat en ny kurs, psykologi. Vi ska läsa en bok på engelska som det är pytteliten text i och flera hundra sidor. Ja lite segt, men det är bara att kämpa på. Jag valde att sätta mig ute och plugga idag,var lite trött på att bara sitta inne hela dagarna. Klär man på sig och har en tjock filt så funkar det! :)

       

När jag har pluggat en hel dag brukar jag belöna mig själv på kvällen med film, en kopp (eller flera koppar) te och tända ljus. Tror att det är bra att belöna sig själv lite, då kämpar man på bättre, i alla fall jag.

 

Av Rebecka Wadsten - 1 november 2015 16:41

I fredags gjorde jag min sista tenta under den här tentaperioden. Nu börjar en ny kurs på tisdag, så jag är ledig även på måndag. Superduper!

I fredags kväll kom mina bästa vänner Julia och Jennifer hit till Jönköping för att hälsa på mig, och spendera hela helgen här.
Vi hade verkligen en supermysig helg, åt mat på Jensen, kolla på film som vi alltid gör i Västerås och bara har det mysigt. Har precis sagt hejdå till dem på tågstationen, känns lite jobbigt faktiskt! Men vi ses snart igen!

Resten av kvällen ska jag njuta av att jag inte har något att plugga. Haha!

Presentation


Jag heter Rebecka Wadsten, är 22 år och är ifrån Västerås. Är bosatt i Jönköping där jag studerar till tandhygienist.
Tanken var att flytta hem när jag är färdigutbildad, men sedan träffade jag mannen i mitt liv som jag nu är gift med.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Belle

Stamtavlenamn: Bellsweets Amazing Grace

Ras: Whippet
Född 2017-06-28

             

Elsa

Stamtavlenamn: S* Pontemonte&acute;s Hope

Ras: Cornish Rex
Född 2014-01-31

                 

Saga

Stamtavlenamn: S*Ragmanstazz Vanilla

Ras: Ragdoll

Född: 2014-11-10
     

                     

Mina gamla älsklingar:

Min första häst Destiny
Född:2001
Ras: Okänd

   

Min andra häst, Clooney MB

Född: 2009

Ras: Svenskt halvblod

       

Min gamla hund, Tindra

 

 

Mina änglar

Linus
1998-2015

 


Ovido - Quiz & Flashcards