RebeckaWadsten

Alla inlägg under september 2016

Av Rebecka Wadsten - 25 september 2016 16:35

Landat i Västerås och allt känns bra! Varit i kyrkan och ätit lunch med familjen hos mormor idag. Resten av kvällen blir det uppladdning inför morgondagen med praktik. Lite nervöst första dagen sådär, men ska nog gå bra!


Känns som att det var längesen som jag umgicks med lillebror, var kul att göra det idag!

  

Av Rebecka Wadsten - 22 september 2016 14:47

Vi har sedan vi kommit tillbaka till Jönköping hunnit med att tapetsera Adams sovrum och vardagdrum. Det blev så stor skillnad och så fint!

I sovrummet före:

 

I sovrummet efter:

 

I vardagsrummet efter:

 

Det har blivit så mycket ljusare! Det tar på krafterna att renovera, men nu det är klart!


Det har varit så varmt och skönt de senaste veckorna. Varma dagar älskar katterna och även jag att sitta på Adams balkong och njuta. Vi haden en sån dag i söndags.

   

Men annars sitter Elsa och tittar ut genom fönstrena.

 

Det tog lite tid innan man kom in i vardagen igen efter semestern och tiden i Västerås, men nu börjar man komma in i pluggandet igen. Adam kämpar på med skolan han också och börjar också komma in i att plugga. Det känns nog mer speciellt för honom med tanke på att det var länge sedan han pluggade sist. Men det känns bra och vi båda kämpar på. Jag åker tillbaka till Västerås på lördag för att ha praktik på en folktandvård i 2 veckor. Det ska bli väldigt intressant och kul!

   

Presentation


Jag heter Rebecka Wadsten, är 22 år och är ifrån Västerås. Är bosatt i Jönköping där jag studerar till tandhygienist.
Tanken var att flytta hem när jag är färdigutbildad, men sedan träffade jag mannen i mitt liv som jag nu är gift med.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Belle

Stamtavlenamn: Bellsweets Amazing Grace

Ras: Whippet
Född 2017-06-28

             

Elsa

Stamtavlenamn: S* Pontemonte&acute;s Hope

Ras: Cornish Rex
Född 2014-01-31

                 

Saga

Stamtavlenamn: S*Ragmanstazz Vanilla

Ras: Ragdoll

Född: 2014-11-10
     

                     

Mina gamla älsklingar:

Min första häst Destiny
Född:2001
Ras: Okänd

   

Min andra häst, Clooney MB

Född: 2009

Ras: Svenskt halvblod

       

Min gamla hund, Tindra

 

 

Mina änglar

Linus
1998-2015

 


Ovido - Quiz & Flashcards