RebeckaWadsten

Alla inlägg under maj 2016

Av Rebecka Wadsten - 14 maj 2016 11:47

I onsdags firade jag och Adam en månad som par. Jag kom hem till honom efter skolan, då överraskar han mig med en picknick. Han hade köpt jordgubbar, vindruvor, melon och cider. Han tog med mig till Stadsparken och så satte vi oss på en filt på gräset och hade det mysigt i solen. På kvällen köpte vi hem god mat från Bada Bing.
Min älskade pojkvän!

Av Rebecka Wadsten - 9 maj 2016 09:59

Tentaperioden är över och det är nu kursstart för en ny kurs, patofysiologi. Sista kursen innan "sommarlov". Känns som att ett lov från plugget är välbehövligt!

Har en underbar helg bakom mig, dejt med Adam i lördags, god mat och Djungelboken på bio.
I söndags var vi i kyrkan och åkte sedan hem till Adams föräldrar på lunch. Har gjort mycket i helgen men har också tagit det lugnt i soffan, det behöver man.

Har nya träningsskor, som jag ska ha till vardags. Älskar dom!

Av Rebecka Wadsten - 3 maj 2016 07:39

Gick promenad igår kväll med Victoria som jag bor med. Efter ca tio minuter promenad bort från vår lägenhet så är det så fridfullt. Har aldrig sett det förut, men Victoria visade mig det igår. Det är som att komma ut på landet direkt med åker, kohagar och frisk luft. Det var helt underbart och vi promenerade på med musik i öronen.
Har tenta idag, så att ta en lång promenad det sista jag gör innan det är dags att sova var det bästa jag gjort på länge!

Presentation


Jag heter Rebecka Wadsten, är 22 år och är ifrån Västerås. Är bosatt i Jönköping där jag studerar till tandhygienist.
Tanken var att flytta hem när jag är färdigutbildad, men sedan träffade jag mannen i mitt liv som jag nu är gift med.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Belle

Stamtavlenamn: Bellsweets Amazing Grace

Ras: Whippet
Född 2017-06-28

             

Elsa

Stamtavlenamn: S* Pontemonte&acute;s Hope

Ras: Cornish Rex
Född 2014-01-31

                 

Saga

Stamtavlenamn: S*Ragmanstazz Vanilla

Ras: Ragdoll

Född: 2014-11-10
     

                     

Mina gamla älsklingar:

Min första häst Destiny
Född:2001
Ras: Okänd

   

Min andra häst, Clooney MB

Född: 2009

Ras: Svenskt halvblod

       

Min gamla hund, Tindra

 

 

Mina änglar

Linus
1998-2015

 


Skapa flashcards