RebeckaWadsten

Alla inlägg under mars 2016

Av Rebecka Wadsten - 28 mars 2016 22:02

Idag lämnade vi Åre och jag åker tillbaka till Jönköping. Har suttit 8 timmar i bilen och 3,5 timme på tåg.
Men Adam hämtar mig på stationen, så det är skönt! Tacksam för det!

Såklart var det strålande sol idag när vi skulle åka hem, men jag är inte bitter för det! Vi hade bra skidåkning våra dagar även fast det var molnigt!

Tack min fina familj för dom här dagarna!

Av Rebecka Wadsten - 27 mars 2016 22:23

Sista dagen har varit toppen!
Skidåkning på förmiddagen och chill på eftermiddagen. Solen tittade fram idag för första gången, lyckan!
Åt kvällsmat på Broken, hamburgare, som min storebror så gärna ville.
Men helt klart gott och godkänt!

Har faktiskt fått lite plugg gjort idag också. Missade lite i skolan nu som jag var tvungen att ta igen.

Imorgon kl 8 åker vi hem igen och mitt tåg går 18.25 från Västerås.
Är så nöjd med resan med familjen!
Tack Åre för den här gången!

Av Rebecka Wadsten - 26 mars 2016 20:58

Glad Påsk people!

Familjen Frosteman festade till det eftersom det ändå är påskafton. Vi åt kvällsmat på en helt fantastisk restaurang där man fick ut en stenplatta som var uppvärmd till 350 grader. Där skulle man steka köttet man ville ha själv vid bordet. Man fick självklart massa gott tillbehör också. Riktigt gott och trevligt!


Bror och jag:

Familjen på restaurangen (utom Alex som tar bilden):

 

Efterrätten var himmelsk, hallonlakrits!:

 

Nöjda och belåtna ligger vi nu på hotellrummet. Vi taggar sista dagen i backen imorgon!
And remember the reason for the season!

Godnatt!

Av Rebecka Wadsten - 26 mars 2016 13:06

Däckade tidigt igår, skidåkning tar mycket energi.
Men vaknade pigg och glad imorse!
Molnigt även idag, men snön är helt perfekt!
Lunch på kastrullen i backen just nu och sedan väntar ännu mer skidåkning.
Jag åker skidor nu, men saknar att åka bräda lite. Funderar på om jag ska börja köra det igen istället. Men i så fall blir det nästa år.

Njuter av tiden här!
Man måste bara älska Åre!

Av Rebecka Wadsten - 25 mars 2016 20:00

Dagen började med en underbar frukost! Enligt mig och resten av min familj finns det inget bättre än hotellfrukost.
Sedan begav vi oss ut i backen. Det var lite mulet, men lagom kallt och bra skidväder ändå!
På eftermiddagen tog vi ett dopp i badtunnan och var på afterski.
Så gött!

Av Rebecka Wadsten - 24 mars 2016 18:35

Jag och familjen har precis kommit fram till Åre. Efter en lång dag i bilen är det skönt att vara framme!
Vi taggar tre dagar i backen, men nu är det dags för middag!

Av Rebecka Wadsten - 22 mars 2016 08:45

När jag bodde i Västerås gick jag, pappa och Sebbe ofta på hockey. Sedan jag flyttade hade jag inte gått en enda gång, men det har jag nu. I fredags gick jag, Adam och Ida på hockey, HV71-Skellefteå. Så roligt! Det måste jag göra om!

Jag och min moster Lena spontanbokade en biljett hem till henne i Örebro i helgen. Min familj och mormor skulle dit på lunch och jag hade sagt att jag inte skulle komma. Mina kusiner och min familjs blick när dom såg mig, den var underbar!

Av Rebecka Wadsten - 16 mars 2016 12:04

Nu har vi kommit igång på riktigt och börjat jobba på kliniken i skolan. Vi turas om att vara behandlare och patient, riktigt skoj, även om jag inte gillar att ligga i stolen haha.

 

Var till läkaren förra veckan och har nu fått salvor för mina eksem, hoppas att detta hjälper nu!

 

Var hemma en sväng förra helgen och tog hand om kattisarna, hälsa på familjen och träffa mina systrar. Mysigt och behövligt!

        

Saga får lätt tandsten så hennes tänder behövde borstas, hon var inte överlycklig om jag säger så, haha.

 

Mina systrar och bästa vänner! Vi hade mys i soffan med mat och snacks framför mello!

 

Satt i skolan och pluggade igår och behövde en paus. Då är det kul med en kompis som är bra på frisyrer!

 

Har haft en 90 säng sedan jag flyttade, men nu har jag fått en 140 säng, så gött!

 

Presentation


Jag heter Rebecka Wadsten, är 22 år och är ifrån Västerås. Är bosatt i Jönköping där jag studerar till tandhygienist.
Tanken var att flytta hem när jag är färdigutbildad, men sedan träffade jag mannen i mitt liv som jag nu är gift med.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Belle

Stamtavlenamn: Bellsweets Amazing Grace

Ras: Whippet
Född 2017-06-28

             

Elsa

Stamtavlenamn: S* Pontemonte&acute;s Hope

Ras: Cornish Rex
Född 2014-01-31

                 

Saga

Stamtavlenamn: S*Ragmanstazz Vanilla

Ras: Ragdoll

Född: 2014-11-10
     

                     

Mina gamla älsklingar:

Min första häst Destiny
Född:2001
Ras: Okänd

   

Min andra häst, Clooney MB

Född: 2009

Ras: Svenskt halvblod

       

Min gamla hund, Tindra

 

 

Mina änglar

Linus
1998-2015

 


Ovido - Quiz & Flashcards