RebeckaWadsten

Alla inlägg under januari 2016

Av Rebecka Wadsten - 31 januari 2016 21:19

Har alltså firat födelsedagen hemma i Västerås med släkt, vänner och familj. Har varit så underbart, trevligt och skönt!
Har fått så mycket fint, allt jag önskat mig och lite till!
En av grejerna var en prydnadskudde, och Saga gillade den! Var ju självporträtt!

Efter en underbar helg sitter jag nu på tåget tillbaka till Jönköping.
En ny vecka med nya utmaningar väntar!

Av Rebecka Wadsten - 29 januari 2016 15:37

Äntligen fredag, och jag sitter på tåget påväg hem till Västerås. Fyller nämligen 21 i helgen, hur galet!? Och Elsa fyller 2 år samma dag!
Släkten kommer ikväll och ska imorgon käka och gå på bio med Julia och Jennifer.
Skönt att komma hem!

Handbollsträningen då, den var stenhård men rolig, men jag ska fundera på om jag vill lägga ca 5 dagar i veckan på handboll.. Vi får se vad jag bestämmer mig för!

Men nu lägger jag Jönköping bakom mig och tänker bara på kära Västerås och livet där, för en helg!

Av Rebecka Wadsten - 25 januari 2016 22:55

Jag älskar handboll, och har alltid gjort! Så nu har jag tagit tag i det!
Från och med onsdag ska jag börja spela handboll igen, i ett lag här i Jönköping.
Dom tränar dock 4 dagar i veckan, så hård träning blir det.
Nervöst som bara den, har ju inte spelat på ett bra tag, och det är ett bra lag som jag går med i. Men så kul!!

Av Rebecka Wadsten - 21 januari 2016 19:27

Förra helgen kom bästa Malin hit och hälsade på mig, och stannade hela helgen.
Vi hade en underbar helg där det blev en hel del mys och filmtittande. Men helgen bjöd också på god mat och mysiga promenader, deep talk och vi båda piercade oss, lite spontant sådär. Hon i naveln och jag ett till i örat.

Tack för att du kom härliga du!

 

    

Just nu är det tentaperiod, vilket innebär att jag inte har haft så mycket tid till annat än skolan. Men imorgon är sista tentan, så efter det är jag "fri". Mamma kommer ner på lördag, vi ska nämligen på lägenhetsvisning här i Jönköping. Det är dags att skaffa mig en egen lägenhet. Känner att jag verkligen behöver mitt egna place, plus att jag äntligen kan ta hit mina katter då. Jag ska ha min egna lägenhet innan sommaren, och så är det bara, jag har bestämt mig!!

     

Förra året var jag beroende av min plattång, faktiskt. Jag plattade håret i princip varje dag. Men i november glömde jag min plattång i Örebro hos kusinerna, och den är fortfarande kvar där. Var lite jobbigt i början måste jag säga, att inte kunna platta till skruvarna i håret. Men jag börjar vänja mig, och gör istället snygga håruppsättningar, för att jag ska känna mig fin! Var nog bra att jag glömde min plattång i Örebro ändå.

 

Av Rebecka Wadsten - 6 januari 2016 12:07

Tiden går fort, och det var mer än 1
år sedan jag hälsade på älskade Clooney. Så igår tog jag och Julia bilen till Askersund, där Clooney nu står hos sin ägare. Den här gången fick jag även rida honom, så kul!
Han kände igen mig, kom ihåg puss som jag lärt honom. Den känslan är obeskrivlig!

Det var en bra sista dag hemma, idag åker jag tillbaka till Jönköping. Men kommer hem snart igen, till min födelsedag sista Januari.
#ÄrLycklig

Av Rebecka Wadsten - 3 januari 2016 17:33

En fullspäckad dag!
Börja dagen i kyrkan, åkte sedan med mamma och mormor till Ikea och åt lunch. Efter det åkte jag till stallet och red Musse med Malin. Det var så fin ljus ute med den rosa himlen! Älskar friheten man känner på hästryggen!

Nu ska jag till stan och träffa Matilda.
En bra dag!

Presentation


Jag heter Rebecka Wadsten, är 22 år och är ifrån Västerås. Är bosatt i Jönköping där jag studerar till tandhygienist.
Tanken var att flytta hem när jag är färdigutbildad, men sedan träffade jag mannen i mitt liv som jag nu är gift med.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Belle

Stamtavlenamn: Bellsweets Amazing Grace

Ras: Whippet
Född 2017-06-28

             

Elsa

Stamtavlenamn: S* Pontemonte&acute;s Hope

Ras: Cornish Rex
Född 2014-01-31

                 

Saga

Stamtavlenamn: S*Ragmanstazz Vanilla

Ras: Ragdoll

Född: 2014-11-10
     

                     

Mina gamla älsklingar:

Min första häst Destiny
Född:2001
Ras: Okänd

   

Min andra häst, Clooney MB

Född: 2009

Ras: Svenskt halvblod

       

Min gamla hund, Tindra

 

 

Mina änglar

Linus
1998-2015

 


Ovido - Quiz & Flashcards