RebeckaWadsten

Alla inlägg under juni 2016

Av Rebecka Wadsten - 24 juni 2016 22:09

En underbar midsommar i Örebro med familjen och släkten.
God mat, trevligt sällskap, promenad till midsommarstången och bad i bubbelpoolen. Dagen har varit perfekt!

Av Rebecka Wadsten - 21 juni 2016 22:23

Jobbade förmiddag idag och åkte sedan direkt efter jobbet till Stockholm, till Yasuragi spahotell. Idag har vi fått ansiktsbehandling, badat, varvat ner och ätit god mat. Imorgon ska vi ha kurs innan det är dags att åka hem igen.
Så härligt att vara här!

Av Rebecka Wadsten - 20 juni 2016 12:40

Är hemma i Västerås och jobbar, mina sista tenta för den här terminen är gjord och jag har lov, så efterlängtat. Adam är kvar i Jönköping och jobbar, men han kommer i helgen och firar midsommar med oss i alla fall.

Katterna fick nya selar igår så att dom kan få komma ut även i Jönköping.
Dom är inte riktigt vana med selarna än eftersom de brukar få vara lösa på gräsmattan hemma. Men dom lär sig nog fort!

 

Av Rebecka Wadsten - 6 juni 2016 23:16

Idag har vi varit på Adams kusins bröllop. Strålande sol och varmt, en trevlig dag med Adams släkt.
Resten av veckan är det tentaplugg som gäller!

Av Rebecka Wadsten - 5 juni 2016 23:16

Idag fick Adam och jag finbesök i Jönköping, Mamma och hennes bästa kompis Therese stannade här och fikade. Var supertrevligt!

Nu är det bara en vecka kvar tills åker till Västerås och jobbar, och mindre än en månad tills jag får min egna lägenhet. Åh vad livet är bra nu!

Fick en så fin present av Adam igår, ett halsband som han graverat in text på, älskad på ena sidan och vårt datum på andra. Älskade pojkvän!

Presentation


Jag heter Rebecka Wadsten, är 22 år och är ifrån Västerås. Är bosatt i Jönköping där jag studerar till tandhygienist.
Tanken var att flytta hem när jag är färdigutbildad, men sedan träffade jag mannen i mitt liv som jag nu är gift med.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Belle

Stamtavlenamn: Bellsweets Amazing Grace

Ras: Whippet
Född 2017-06-28

             

Elsa

Stamtavlenamn: S* Pontemonte&acute;s Hope

Ras: Cornish Rex
Född 2014-01-31

                 

Saga

Stamtavlenamn: S*Ragmanstazz Vanilla

Ras: Ragdoll

Född: 2014-11-10
     

                     

Mina gamla älsklingar:

Min första häst Destiny
Född:2001
Ras: Okänd

   

Min andra häst, Clooney MB

Född: 2009

Ras: Svenskt halvblod

       

Min gamla hund, Tindra

 

 

Mina änglar

Linus
1998-2015

 


Ovido - Quiz & Flashcards