RebeckaWadsten

Alla inlägg under april 2016

Av Rebecka Wadsten - 26 april 2016 12:49

Är hemma och myser med mina älsklingar! Så gosiga!
Älskar att vara hemma med tjejerna!

 

Av Rebecka Wadsten - 25 april 2016 19:51

Sitter på tåget, påväg till Västerås. En hel vecka hemma!
Att ha två stycken hem är skönt ibland. Att bara lämna Jönköping och komma till mitt andra hem för några dagar.Det är som att ha två olika världar ibland.
Plugg och filmtittande på tåget, har åkt tåg så mycket så det bara känns som en skön stund!
Västerås here I come!

Av Rebecka Wadsten - 21 april 2016 16:12

Vi är inne i en ny tentaperiod. Har tre stycken tentor på en och samma vecka om två veckor. Bara att kämpa på! Börjar se ljuset i tunneln, inte långt kvar till sommaren nu.

Jag saknar kattisarna så mycket, så har funderingar på att åka hem innan Adam och jag ska åka upp till Västerås. Om jag åker några dagar innan och så kommer han upp till helgen. Kan ju tentaplugga hemma också!

Ibland måste man ta en paus i pluggandet, tillexempel och fixa varandras hår lite, haha.

Av Rebecka Wadsten - 16 april 2016 12:50

På grund av inställd examination i fredags tog jag ledig och fixade och städade lite hemma på förmiddagen. Så skönt att få det fixat hemma ibland. Ett nystädat rum, något som jag uppskattar väldigt mycket!

På eftermiddagen kom Adam och hämtade mig, vi tog det lugnt hos honom ett tag med sedan åkte vi på släktkalas. Adams svägerska Emma fyllde nämligen år. Trevligt att träffa hans släkt igen!

 

Ikväll har vi bjudit hem Petra och Bobby på middag, ska bli riktigt kul. Börjar känna mig vuxen på riktigt nu!

 

Om 2 veckor åker jag och Adam hem till Västerås över helgen. Så spännande att han ska få träffa min familj, mina vänner och mina katter såklart. Något vi båda ser fram emot väldigt mycket!

Av Rebecka Wadsten - 13 april 2016 11:08

Nu är det på riktigt, nu är det vi!
Min fina pojkvän! Känns så konstigt att säga, men man vänjer sig väl snart. Känns så bra!

Av Rebecka Wadsten - 11 april 2016 22:25

Våren är här, det känner man när man kan sitta ute och fika.
Adam och jag köpte en kaffe och satte oss vid vattnet. Underbart!


Hämtade mitt svarta bord igår också, blir perfekt till min lägenhet!


Fick en superfin blomma av Adam igår, han är underbar han!

Av Rebecka Wadsten - 9 april 2016 14:51

I juli flyttar jag in i en egen lägenhet centralt i Jönköping, vad jag längtar!
Just nu planerar jag väldigt mycket, inredning, när jag ska flytta ner katterna osv. Nu har jag i alla fall köpt en ny soffa, en bäddsoffa så att jag kan ha vänner på besök. Har även köpt ett soffbord.
Ska bli så kul att inreda och pyssla i min egna lägenhet, äntligen bo med mina katter igen och att slippa städa efter någon annan.
Låt de sista månaderna gå fort!

Av Rebecka Wadsten - 3 april 2016 16:57

Elsa har inte lika mycket päls som alla andra katter, det kan göra att hon är lite kall ibland. Därför ligger hon ofta på elementet. Nu har mamma köpt en mysig kattsäng som man hänger på elementet, så det lär ju bli lite varmt och gosigt i den. Elsa fick den idag och har redan lagt sig i den!

Presentation


Jag heter Rebecka Wadsten, är 22 år och är ifrån Västerås. Är bosatt i Jönköping där jag studerar till tandhygienist.
Tanken var att flytta hem när jag är färdigutbildad, men sedan träffade jag mannen i mitt liv som jag nu är gift med.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Belle

Stamtavlenamn: Bellsweets Amazing Grace

Ras: Whippet
Född 2017-06-28

             

Elsa

Stamtavlenamn: S* Pontemonte&acute;s Hope

Ras: Cornish Rex
Född 2014-01-31

                 

Saga

Stamtavlenamn: S*Ragmanstazz Vanilla

Ras: Ragdoll

Född: 2014-11-10
     

                     

Mina gamla älsklingar:

Min första häst Destiny
Född:2001
Ras: Okänd

   

Min andra häst, Clooney MB

Född: 2009

Ras: Svenskt halvblod

       

Min gamla hund, Tindra

 

 

Mina änglar

Linus
1998-2015

 


Ovido - Quiz & Flashcards