RebeckaWadsten

Alla inlägg under juni 2015

Av Rebecka Wadsten - 28 juni 2015 23:43

...gick super!
Det var ju riktigt varmt idag, så för att han skulle orka så tog jag så få hopp som möjligt.

Tog en snabb framhoppning på låga hinder och tog det lite högre ganska direkt.

Vi hoppade 1 meter idag, tror att det är det högsta som han har hoppat.

Duktiga Musse!
    

Av Rebecka Wadsten - 28 juni 2015 14:36

Var ner på Cityfestivalen med systrarna Fredling igår och såg Nause och hade det kul.
En riktigt bra kväll med party och trevligt häng!
     
Jag började dagen idag med en stor tallrik med frukt och keso, nu är jag redo för en ny dag. Det enda som jag har planerat idag är dock att hoppa Musse. Lagom mycket att göra på en söndag, det är ju vilodag trots allt! :)



Av Rebecka Wadsten - 25 juni 2015 11:33

Som en sommaravslutning med jobbet så åkte vi Räkbåt igår.
Har aldrig gjort det förut, men trevligt och mysigt var det, plus att nu vet jag allt hur man skalar räkor, haha.
   
Nu är det bara en en vecka och två arbetsdagar kvar till semester! En riktig nedräkning.
Började dagen med en god frukost, citronte, vanligt te, mackor (91% fullkorn) med jordnötssmör, vindruvor och kvarg. Nu är jag redo för en arbetsdag!

Av Rebecka Wadsten - 23 juni 2015 22:25

Hade tänkt träna på förmiddagen men vakna med huvudvärk. Som tur var så jobbade vi ju eftermiddag så jag sov till halv 11. Behövligt!

Jobbade och åkte sedan till gymmet och pumpade ett ryggpass.
Kl var 21.30 när jag kom hem från gymmet, men kände att jag ville ut och rida Musse en sväng. Så kl är 22.25 just nu och jag sitter på hästryggen och bloggar. En helt okej kväll! :)

Av Rebecka Wadsten - 20 juni 2015 01:10

Vaknade upp i husvagnen imorse. Sov där med familjen inatt, men brorsan och jag åkte hem på förmiddagen sedan. Mamma och pappa stanna kvar för att fira midsommar där.

Jag har firat midsommar med systrarna Fredling.
Vi har grillat, ätit jordgubbar och glass och haft det bra.
Första midsommaren som jag inte firat med familj eller släkt, men att fira med Julia och Jennifer är aldrig fel.
En riktigt bra dag, men nu är jag trött. Tar nog sovmorgon imorgon!
Godnatt!

Av Rebecka Wadsten - 17 juni 2015 20:01

2,5 vecka kvar till semester!!
Börjar redan få semesterkänslor!

Första semesterveckan har jag, mamma och mina två bröder bokat hotell i Göteborg i två nätter. Vi tar en roadtrip dit, går på Liseberg och avslutar med Ullared, och beroende på vädret tar vi en sväng till Tylösand. Längtar riktigt mycket!

Mamma och jag insåg idag när vi åkte till jobbet att vi hade klätt oss lika, vilket vi ofta gör. Ganska roligt!

Av Rebecka Wadsten - 14 juni 2015 21:48

Har varit en väldigt bra dag!

Sov hos systrarna Fredling inatt så vaknade upp hos dem runt halv 12. Tog bussen till stan och mötte upp mamma för lunch på Kajen.
Vi åkte sedan till Plantagen för att köpa blommor och jord.

Att rensa rabatter och plantera blommor var jobbigare än jag trodde. Men nu är det gjort och fint blev det!

Av Rebecka Wadsten - 13 juni 2015 19:05

Njuter av helgen ute i solen och med vänner! Underbart!

Presentation


Jag heter Rebecka Wadsten, är 22 år och är ifrån Västerås. Är bosatt i Jönköping där jag studerar till tandhygienist.
Tanken var att flytta hem när jag är färdigutbildad, men sedan träffade jag mannen i mitt liv som jag nu är gift med.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Belle

Stamtavlenamn: Bellsweets Amazing Grace

Ras: Whippet
Född 2017-06-28

             

Elsa

Stamtavlenamn: S* Pontemonte&acute;s Hope

Ras: Cornish Rex
Född 2014-01-31

                 

Saga

Stamtavlenamn: S*Ragmanstazz Vanilla

Ras: Ragdoll

Född: 2014-11-10
     

                     

Mina gamla älsklingar:

Min första häst Destiny
Född:2001
Ras: Okänd

   

Min andra häst, Clooney MB

Född: 2009

Ras: Svenskt halvblod

       

Min gamla hund, Tindra

 

 

Mina änglar

Linus
1998-2015

 


Ovido - Quiz & Flashcards