RebeckaWadsten

Alla inlägg under februari 2017

Av Rebecka Wadsten - 10 februari 2017 21:47

...fort!!

Idag är det 141 dagar tills jag gifter mig!? Kan knappt tro det!
Det är även 117 dagar tills jag är legitimerad tandhygienist!
 
Idag provsmakade vi maten till bröllop och kan inte säga annat än att vi är så nöjda! Var bättre än vad vi hade väntat oss!


Idag sa jag upp mig från hemtjänsten och fick jobb på ett äldreboende. Blir smidigare då äldreboendet ligger 130 meter från Adams lägenhet, tänker framåt med hunden. Ska bli kul att se hur det kommer att passa mig att jobba på äldreboende istället för inom hemtjänsten. Jag gillade hemtjänsten, men att gå runt på kvällen själv var inte riktigt min grej. Det ska bli intressant att se hur det känns framöver!


Annars då.. Jobbar mycket på kliniken nu med patienter, åker på praktik i Västerås snart och stannar i en månad.

Skriver samtidigt ett examensarbete, så har mycket i huvudet. Skönt med helg!

   


Presentation


Jag heter Rebecka Wadsten, är 22 år och är ifrån Västerås. Är bosatt i Jönköping där jag studerar till tandhygienist.
Tanken var att flytta hem när jag är färdigutbildad, men sedan träffade jag mannen i mitt liv som jag nu är gift med.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Belle

Stamtavlenamn: Bellsweets Amazing Grace

Ras: Whippet
Född 2017-06-28

             

Elsa

Stamtavlenamn: S* Pontemonte&acute;s Hope

Ras: Cornish Rex
Född 2014-01-31

                 

Saga

Stamtavlenamn: S*Ragmanstazz Vanilla

Ras: Ragdoll

Född: 2014-11-10
     

                     

Mina gamla älsklingar:

Min första häst Destiny
Född:2001
Ras: Okänd

   

Min andra häst, Clooney MB

Född: 2009

Ras: Svenskt halvblod

       

Min gamla hund, Tindra

 

 

Mina änglar

Linus
1998-2015

 


Skapa flashcards