RebeckaWadsten

Alla inlägg under november 2017

Av Rebecka Wadsten - 19 november 2017 10:49

Morgonpromenad med Belle, hon älskar att springa lös. Hon är så grym på inkallning, vilket också gör att hon får vara lös mycket. Vår underbara hund!

Igår kväll var vi och spelade bowling. Så kul och så länge sedan! Adam vann helt klart, men det var en god match!
På kvällen åt vi god mat, spelade spel och hade trevligt i varandras sällskap. Alltid så mysigt att komma hem! Men senare idag bär det av mot Jönköping igen, skolan väntar imorgon.

Av Rebecka Wadsten - 18 november 2017 14:33

Igår blev jag färdig med min praktik på Folktandvården Badhuset. Har varit där i fyra veckor och lärt mig så mycket. Men nu är det tillbaka till skolbänken.

Vi bestämde oss för att åka till Västerås den här helgen, skönt att komma bort/hem lite emellanåt. Även om vi båda behöver plugga så kan man slappna av på ett annat sätt.
Belle tycker också att det är kul och mysigt att komma till Västerås.

Av Rebecka Wadsten - 18 november 2017 14:03

Har haft ett väldigt långt uppehåll från bloggen, men kanske är dags att börja skriva igen.

Mycket har hänt sedan sist, har gift mig, fått jobb som tandhygienist, skaffat hund osv.


Numera har vi ju familjemedlemmen Belle, vår whippettjej på 6 mån!

   


Och gifte oss gjorde vi den 1 Juli i år, världens bästa dag!

       


Och nu i veckan fick jag faktiskt jobb som tandhygienist, även fast det är ett halvår kvar tills jag är färdigutbildad.


Ja livet går bra nu och jag känner mig så nöjd. Vi går valpkurs med Belle som vi snart är klara med. Hon är så duktig! Här har vi henne med hennes mamma och syskon, Belle är näst längst till vänster.

 


Presentation


Jag heter Rebecka Wadsten, är 22 år och är ifrån Västerås. Är bosatt i Jönköping där jag studerar till tandhygienist.
Tanken var att flytta hem när jag är färdigutbildad, men sedan träffade jag mannen i mitt liv som jag nu är gift med.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25 26
27 28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Belle

Stamtavlenamn: Bellsweets Amazing Grace

Ras: Whippet
Född 2017-06-28

             

Elsa

Stamtavlenamn: S* Pontemonte&acute;s Hope

Ras: Cornish Rex
Född 2014-01-31

                 

Saga

Stamtavlenamn: S*Ragmanstazz Vanilla

Ras: Ragdoll

Född: 2014-11-10
     

                     

Mina gamla älsklingar:

Min första häst Destiny
Född:2001
Ras: Okänd

   

Min andra häst, Clooney MB

Född: 2009

Ras: Svenskt halvblod

       

Min gamla hund, Tindra

 

 

Mina änglar

Linus
1998-2015

 


Ovido - Quiz & Flashcards