RebeckaWadsten

Alla inlägg under april 2015

Av Rebecka Wadsten - 22 april 2015 12:33

Vi har det väldigt bra här!
Vi har ungefär kommit halvvägs på resan och det har varit väldigt roligt. Vi har lärt känna så mycket människor, tagit hand om massa barn, sjungit mycket lovsång och fixat i kyrkan.

Det har varit runt 20 grader varje dag, så härligt! Vi har har hunnit njuta lite i solen också.

Familjen som vi bor hos har en katt, Måns. Haha en riktigt söt en som ser såå sur ut hela tiden.
Saknar mina sötisar Elsa och Saga!

Lite bilder som jag har tagit än så länge:

Av Rebecka Wadsten - 17 april 2015 07:13

Idag är det dags.. Bussen mot Norge går kl 23.45 Men har en del att hinna med tills dess!
Ska till skolan som vanligt, sedan ska jag rida ett pass på Musse, ska packa klart, färga håret och fixa mig redo för resan och sist men inte minst äta mat hos mormor.
Ja, det där tar nog hela min dag!

Kommer eventuellt ta en bloggpaus den veckan som jag är borta. Kanske gör något inlägg, men inte många.

Jag körde på en bulle i håret idag, tycker att det är så skönt att ha håret uppsatt så. Håret håller sig på plats hela dagen, och man behöver inte slita på håret genom att platta det på morgonen.

Av Rebecka Wadsten - 15 april 2015 21:33

Var uppe på i paddocken på Näs och red Musse idag. Red lite över bommar och red dressyr. Alltså, den här hästen! Blir imponerad av honom varje gång jag sitter upp! Han har blivit så fin, och han är med så mycket på allt jag gör. Jag säger bara en sak, Musse kommer att kunna komma långt!
Lite bilder och filmer från dagens träningspass! :)

   
Stifus, som är fuxen till höger, är väldigt stor. Men, Musse är större! Helt galet att en 4-åring kan vara så stor!



 
 

Av Rebecka Wadsten - 14 april 2015 22:58

..med kissarna!
Saga börjar bli rätt tjock alltså.. Hon kan nog inte få fri tillgång på mat längre.. Haha!
Söt är hon iaf!

Av Rebecka Wadsten - 14 april 2015 08:55

Tog en lite lugnare runda i hökåsenskogen med Musse igår. Vi ska rida Cavaletti på onsdag och dressyr på fredag så då tänkte jag att han var värd en lite lugnare runda.

Han är så underbar! Jag tycker om honom mer och mer för varje dag. Han är så personlig, mysig och med på vad som händer och vad man gör. Vi har verkligen hittat varandra! Känns så kul!
Världens bästa Musse!

Av Rebecka Wadsten - 13 april 2015 14:48

Höll på att missa klipptiden, glömde kortet så fick springa hem igen. Som tur var så kunde pappa skjutsa mig till stan så att jag hann. Så nu är håret nyklippt och fräscht! :)

Av Rebecka Wadsten - 13 april 2015 11:18

Började dagen pigg och glad, men min glädje avbröts snabbt.. Vi är ju 5 st som åker till Uppsala tillsammans, och han som har bilen kom aldrig. Vi förstod att han försov sig. Och han vaknade ca 1 timme försent, så jag fick sitta ute i alla fall i 45 min. Var riktigt kall! Nej då var jag inte så glad.

Så, det fick bli en förmiddag hemma med katterna. Mamma och pappa har börjat att stänga av internetet så att inte killarna i familjen kan sitta vad datorn så mycket, så det enda som jag kan kolla på är Simpsons på tv, för dom andra kanalerna behöver man internetet till. Haha jaja!

Ska snart iväg till frisören och klippa mig, sedan mot gymmet och efter det stallet.

Tröjan på bilden fick jag av min kära moder. En riktigt snygg tröja om jag får säga det själv, från märket Kaffe.

Av Rebecka Wadsten - 12 april 2015 21:19

Körde ett riktigt kämpigt pass på gymmet idag, så skönt!
Sprang och körde lntervaller i 40 min och körde sedan ben. Det känns alltid riktigt bra efteråt!
 
Nu när det inte är blött ute är det perfekt att använda mina Nike Air Max. Äntligen fick dom komma fram! Bästa skorna!

 

[Bild]

[Bild]

Presentation


Jag heter Rebecka Wadsten, är 22 år och är ifrån Västerås. Är bosatt i Jönköping där jag studerar till tandhygienist.
Tanken var att flytta hem när jag är färdigutbildad, men sedan träffade jag mannen i mitt liv som jag nu är gift med.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Belle

Stamtavlenamn: Bellsweets Amazing Grace

Ras: Whippet
Född 2017-06-28

             

Elsa

Stamtavlenamn: S* Pontemonte&acute;s Hope

Ras: Cornish Rex
Född 2014-01-31

                 

Saga

Stamtavlenamn: S*Ragmanstazz Vanilla

Ras: Ragdoll

Född: 2014-11-10
     

                     

Mina gamla älsklingar:

Min första häst Destiny
Född:2001
Ras: Okänd

   

Min andra häst, Clooney MB

Född: 2009

Ras: Svenskt halvblod

       

Min gamla hund, Tindra

 

 

Mina änglar

Linus
1998-2015

 


Ovido - Quiz & Flashcards