RebeckaWadsten

Direktlänk till inlägg 22 januari 2018

Västerås

Av Rebecka Wadsten - 22 januari 2018 20:06

Katterna har fått ett nytt klösträd, som dom verkligen gillar. Roligt att dom tycker om det direkt, brukar ju annars ta lite tid.

Spenderat helgen i Västerås.
Underbart att komma till snön och strålande sol på det! Men kallt var det!

Min kompis Malin tog examen som förskolelärare och det var firande för henne i lördags. Belle var hemma med mamma och Sebastian, hon saknade tydligen oss lite. Men hon var i säkert förvar! :)

På söndagen brunchade vi med Jennifer och Julia med respektive, så mysigt!

Pappa gör en speciell fiskgratäng som är såå god så idag bestämde vi oss för att testa. Vi lyckades väldigt bra faktiskt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecka Wadsten - 8 april 2018 17:57

Av en gammal klänning med blingbling har jag sytt ett halsband till Belle. Lite finhalsband till kalas, det fick hon använda för första gången förra helgen då Johan (Adams bror) fyllde år. Belle och Elsa har börjat mysa med varandra, dom är så söta!...

Av Rebecka Wadsten - 31 mars 2018 13:55

Påskhelgen är här med långledighet. Köpte ett guldigt ägg att ha påskgodis i. Lite påskpynt måste man ju ha! Köpte självklart även gula tulpaner. Påskfirandet idag blir hemma hos familjen Rosén. Var på förmiddagen ute och rastade Belle så hon fi...

Av Rebecka Wadsten - 26 mars 2018 09:34

I helgen åkte jag, Adam och pappa till sälen. Innan vi åkte dit så landade jag och Adam i Västerås en natt. Sebastian skulle följa med till sälen men var lite krasslig så han blev hemma, men han hann mysa lite med Belle innan vi åkte. Belle och jag...

Sol

Av Rebecka Wadsten - 21 mars 2018 11:55

I söndags fick Belle springa utan täcke. Hon var så lycklig! Ny vecka med nya möjligheter! Jobb och skola.. Imorgon åker jag och Adam till Västerås och ska sedan till Sälen och åka lite skidor. Ska bli så skönt att bara komma iväg i några dagar, i...

Av Rebecka Wadsten - 18 mars 2018 12:02

Veckan har som vanligt bestått av jobb och examensarbete. Vi utförde vår enkätstudie på ishockeyspelareii och ska åka till nästa ställe nästa vecka. Så skönt att vara igång och snart kunna sammanställa ett resultat. Hade en dag hemma i veckan, passa...

Presentation


Jag heter Rebecka Wadsten, är 22 år och är ifrån Västerås. Är bosatt i Jönköping där jag studerar till tandhygienist.
Tanken var att flytta hem när jag är färdigutbildad, men sedan träffade jag mannen i mitt liv som jag nu är gift med.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Belle

Stamtavlenamn: Bellsweets Amazing Grace

Ras: Whippet
Född 2017-06-28

             

Elsa

Stamtavlenamn: S* Pontemonte&acute;s Hope

Ras: Cornish Rex
Född 2014-01-31

                 

Saga

Stamtavlenamn: S*Ragmanstazz Vanilla

Ras: Ragdoll

Född: 2014-11-10
     

                     

Mina gamla älsklingar:

Min första häst Destiny
Född:2001
Ras: Okänd

   

Min andra häst, Clooney MB

Född: 2009

Ras: Svenskt halvblod

       

Min gamla hund, Tindra

 

 

Mina änglar

Linus
1998-2015

 


Skapa flashcards